המחויבות שלנו לחברה

From Sea to Store - דור העתיד של AHAVA

השקעה בבניית עתיד טוב יותר לקהילה שלנו, היא בראש מעיינינו ולכן אנחנו גאים בתוכנית Sea-to-Store שלנו ליזמים צעירים, המתקיימת למעלה מ-15 שנים. מטרת התוכנית שלנו היא העצמת הדור הבא של יזמים צעירים. במסגרת התוכנית, היזמים הצעירים זוכים לשמוע הרצאות ממיטב המומחים, על נושאים שונים בתהליך הייצור שלנו. התוכנית מיועדת לתלמידי כיתות ו' והיא מעניקה להם את הכלים הדרושים להם כדי להפוך יום אחד ליזמים מצליחים.
התלמידים מקבלים הזדמנות ללמוד את תהליכי הייצור במפעל. הם זוכים להתנסות בכל שלבי הפיתוח, מייצור קרם ועד בקרת איכות ואריזת מוצרים. בנוסף, הם זוכים לשמוע מאנשי מקצוע בתעשייה על נושאים כמו מחקר ופיתוח, תפעול ושיווק.
התוכנית שלנו נועדה לתת לתלמידים מבט הוליסטי על עולם הייצור. הם חווים כריית חומרי גלם, חוקרים את הסביבה הטבעית ולומדים על קיימות ושימור. בסוף השנה הם מציגים את המוצרים המדהימים שיצרו, שחלקם אף הפכו למוצרים מן המניין.
אנו מאמינים שהשקעה בחינוך וביזמות היא המפתח לעתיד מזהיר יותר. הכלים שאנחנו נותנים לדור הצעיר, מבטיחים את הצלחתם ואת המשך השגשוג בעתיד.
עובדה מעניינת: הידעתם שים המלח, שבו היזמים הצעירים בתכנית שלנו לומדים על משאבי טבע מדהימים, הוא גוף המים העשיר ביותר במינרלים בעולם? תכולת המינרלים שלו היא כמעט פי 10 מזו של מי ים רגילים! ריכוז גבוה זה של מינרלים, כולל מגנזיום, סידן ואשלגן, ידוע כבעל תכונות טיפוליות וקוסמטיות. אפילו מלכת שבא השתמשה בים המלח כספא הפרטי שלה.

ועדת תרומות

בלב האחריות החברתית שלנו נמצאת ועדת התרומות הייעודית שהקמנו. הועדה שלנו פועלת במסורה לקידום והעצמת מעמד האישה בחברה. אנו שואפים לסייע כמה שניתן ביצירת סביבה שבה כל אישה מקבלת את הכבוד וההכרה המגיעים לה.

אנחנו לא רק מדברים – אלא באמת פועלים ומרחיבים את יריעת התמיכה הכלכלית שלנו לארגונים ועמותות שונים, אשר פועלים להעצמה וחיזוק מעמד האישה.

המחויבות הפילנתרופית שלנו משקפת את המהות של AHAVA. בשבילנו זה יותר מטיפוח העור. מדובר ביצירת שינוי אמיתי, נגיעה בחיים ויצירת גלים של שינוי חיובי בחברה. אנחנו מאמינים לא רק בטיפוח העור אלא בטיפוח כל אישה ואישה.

עובדה מעניינת: לפני שנתיים, קיבלנו פניה לתרומה מארגון נשים, ששינתה את האופן בו אנחנו פועלים. החלטנו שעלינו להקים ועדה שכל כולה תהיה מושקעת בנתינה. ועדת התרומות שלנו מפוקחת על ידי דירקטור ויש בה חברי ועדה חרוצים ומסורים, הפועלים ימים ארוכים ושעות רבות כדי להבטיח שהמאמצים שלנו יישאו פרי ויסייעו לכמה שיותר אנשים.